دستکش ورزشی
31
فروردین 1402
0 نظر

دستکش ورزشی

با توجه به شیوع بسیار زیاد بیماری‌‌های پوستی و عمومی بودن دستگاه‌های بدنسازی، منطق حکم می‌کند که خود را از بیماری‌های پوستی دور نگه داریم.دستکش بدنسازی می‌تواند جلوی تماس مستقیم پوست انسان با لوازم بدنسازی را بگیرند.

دستکش بدنسازی یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم و تجهیزات بدنسازی به شمار میرود که برای ورزشکارانی که حرکات فشاری با دست هایشان انجام میدهند بسیار مناسب و کاربردی میباشد.با استفاده از دستکش بدنسازی وزنه ها را محکم تر گرفته و بدون نگرانی از لیز خوردن وزنه ها به تمرین بپردازید. همچنین دستکش بدنسازی از مچ شما در مقابل آسیب دیدگی محافظت می کند. در ادامه مزایای بیشتری از پوشیدن دستکش بدنسازی می گوییم.

مزایا و کاربرد دستکش بدنسازی

1- محافظت از انگشتان

2- پیشگیری از پینه زدن کف دست

3- عدم استفاده از گچ یا پودر وزنه برداری در زمان تمرینات

4- پیشگیری از افتادن وزنه در تمرینات پرفشار

5- افزاش پایداری در زمان تمرینات

انواع دستکش ورزشی

۱.دستکش‌های صورت باز:

دستکش‌های صورت باز برای تمریناتی که نیاز به تحرک دست و مچ دارند، بهترین هستند. این دستکش‌ها از پشت باز هستند و از مواد تنفسی میکروفیبر ساخته شده‌اند، بنابراین جریان هوا را قادر می‌سازند تا تعریق را به حداقل برسانند. میزان کمتر تعریق احتمال آسیب دیدگی در حین تمرین را کاهش می‌دهد.

۲.دستکش‌های تمام انگشتی:

این دستکش‌های تمام انگشتی برای تمرینات قدرتی بسیار مفید هستند. از آنجایی که یک دستکش تمام انگشت است، دارای بالشتک قابل اعتماد می‌باشد و از دست شما محافظت کامل می‌کنند. دستگیره در کف دست از چرم مصنوعی ساخته شده و رویه آن از مواد قابل تنفس مشبک ساخته شده است تا تهویه مناسب جریان هوا را فراهم کند.

۳.دستکش‌های چرمی:

اگر به دنبال دستکش تمرینی با بهترین ساپورت مچ هستید، مطمئناً این دستکش برای شما مناسب هستند. این دستکش چرمی کوبو، با کاهش احتمال آسیب دیدگی، راحتی شما را افزایش می‌دهد. همچنین دارای یک بسته بندی قابل تنظیم برای مچ دست هستند که در حین انجام تمرین از مچ دست شما پشتیبانی می‌کند.

۴.دستکش‌های نیم انگشتی:

این دستکش‌ها از کف دست‌های شما در طول تمرین پشتیبانی می‌کنند. این دستکش از مواد میکروفیبر ساخته شده و برای استفاده روزمره قابل شستشو است. از آنجایی که دستکش نیم انگشتی می‌باشد، برای ورزشکاران معمولی ایده آل است.

۵.دستکش وزنه برداری:

این دستکش‌های چرمی و مشبک فشار ناخواسته روی مچ دست شما را در طول تمرین وزنه برداری کاهش می‌دهند. دارای روکش کشسان لاستیکی هستند که احتمال آسیب دیدگی مچ دست در حین تمرین را کاهش می‌دهد. این دستکش وزنه برداری با قابلیت شستشو، تمام فشار را جذب کرده و فشاری را که بر دستان شما وارد می‌کند را کاهش می‌دهد.

۶.دستکش‌های بدنسازی زنانه:

در حالی که با بلند کردن وزنه‌های سنگین اغلب روی دست خانم‌ها تاول‌ها و پینه‌ها دیده می‌شود. با استفاده از دستکش‌های بدنسازی می‌توانید بدون نگرانی دستان خود را نرم و صاف نگه دارید. دستکش‌ها دارای مش‌ها و دریچه‌های تنفسی هستند که همیشه دست‌های شما را خشک و لغزنده نگه می‌دارد. نئوپرن چاپ شده سیلیکونی آن چسبندگی محکمی روی وزنه‌ها، تمرینات هالتر، دمبل و میله‌های کششی که برای تناسب اندام انجام می‌دهید، فراهم می‌کند.

۷.کفبند ورزشی:

محافظ کف دست و یا کفبند بدنسازی  وسیله بسیار کاربردی در انجام تمرینات بدنسازی میباشد. این محصول برای جلوگیری از ایجاد پینه و تاول در کف دست ها و انگشتان بسیار مناسب میباشد.
همچین با کاهش فشار حاصل از میله به دست ها در هنگام تمرین باعث حمایت از مفاصل مچ دست در هنگام تمرین با وزنه های سنگین میشود. و با ایجاد اصطحکاک میان دست و میله (هالتر – دمبل) به شما در انجام تمرین با وزنه های سنگین برای مدت زمان طولانی.کمک میکند. ایجاد امکان آزادی عمل بیشتر ورزشکار در حین انجام حرکات تمرینی نسبت به دستکش های بدنسازی ایجاد میکند و حس بسیار خوبی از استفاده آن خواهید داشت.

معرفی چند مدل دستکش بدنسازی

دستکش بدنسازی مردانه نایکی مدل FITDAY

دستکش بدنسازی زنانه مدل professional

دستکش بدنسازی حرفه ای PAPU مدل Leather

هنگام خرید دستکش ورزشی باید به استحکام و کیفیت، عدم لغزندگی، سایز دستکش، خاصیت تنفس پذیری، میزان انعطاف پذیری، جنس دستکش، لایه‌گذاری و پوشش و قیمت دستکش ورزشی توجه کنید.

کلام آخر

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکانات خرید و ارسال سریع و رایگان، شیوه‌های پرداخت حضوری و غیرحضوری از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت مایکت هست.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توان هرگونه تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی را که در رشته‌های مختلف و تخصصی پس از مشاهده در سایت و کسب اطلاعات کامل مربوط به کالا از این مجموعه خریداری نمود.

برای مشاهده و خرید انواع دستکش ورزشی    اینجا   کلیک کنید.

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

(دیگران را با نوشتن نظرات خود, برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید)

(نظرات شما در ساعات معین بصورت یکجا منتشر میشود)

  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
  • - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید کارشناسان مربوطه منتشر خواهد شد.