تفاوت راکت های تنیس+قیمت روز

تفاوت راکت های تنیس+قیمت روز

آیا قصد خرید راکت تنیس خاکی را دارید اما از بین برندهای مختلف و هزاران مدل نمیدانید کدام مناسب شماست؟ما شما را راهنمایی میکنیم,با ما همراه باشید.

تنیس یکی از بازی‌هایی به حساب می‌آید که برخی از افراد به‌صورت حرفه‌ای و برخی دیگر به‌صورت تفریحی انجام می‌دهند؛ اما نکته‌ای که در این مورد اهمیت دارد، داشتن یک راکت مناسب برای تنیس است. در ادامه برخی از مدل‌های شناخته شده برای تنیس نظیر راکت تنیس ویلسون، راکت تنیس هد و ... را برای شما معرفی خواهیم کرد.پس از معرفی این محصولات، شما می‌توانید به خرید اینترنتی راکت از فروشگاه اسپرت مایکت بپردازید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دسته‌بندی انواع راکت‌های تنیس

امروزه راکت‌های تنیس در مدل‌های گوناگون تولید شده‌اند که به‌صورت کلی این مدل‌ها شامل مواردی چون مدل‌های آماتور، نیمه‌حرفه‌ای و تمام حرفه‌ای است. هر یک از مدل‌ها ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارند. برای مثال راکت‌های مدل آماتور وزن کم و سری بزرگ‌تری دارند تا افراد تازه‌کار بتوانند با استفاده از آن‌ها راحت‌تر توپ را کنترل کنند. مدل دسته به‌تدریج پیشرفته‌تر خواهد شد، به‌طوری که به استانداردهای تعیین شده نزدیک می‌شود.

هنگام خرید راکت تنیس باید به چه مواردی توجه کرد؟

اگر تصمیم به خرید اینترنتی یا حضوری راکت گرفته‌اید، باید از برخی نکات مطلع باشید تا انتخاب خود را بر اساس آن‌ها انجام دهید.

اندازه سری یا هد راکت (Head Size):

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد، اندازه سری یا هد راکت است. دقت داشته باشید که اندازه سری‌ها به‌صورت کلی در سه دسته بزرگ، کوچک و کوچک‌تر تقسیم می‌شوند که به ترتیب برای راکت‌های مبتدی، نیمه‌حرفه‌ای و تمام حرفه‌ای هستند. ناگفته نماند که هر چه سری راکت بزرگ‌تر باشد، قدرت ضربه‌زنی بیشتر می‌شود، اما امکان کنترل توپ با ضربه کم خواهد شد.

وزن مناسب راکت (Racquet Weight):

توجه به وزن راکت اهمیت بالایی دارد، زیرا اگر در این موضوع به‌خوبی عمل نکنید، در طولانی‌مدت به بدن خود آسیب وارد خواهید کرد. توصیه می‌شود ابتدا از سطح آمادگی جسمانی خود مطلع شوید و در ادامه با توجه به سطحی که دارید، وزن راکت را انتخاب کنید.

سایز مناسب راکت (Racquet Grip):

موضوع دیگری که باید در زمان خرید اینترنتی یا حضوری راکت به آن توجه شود، سایز دسته یا به‌اصطلاح گریپ است. توجه داشته باشید که هر چه دسته راکت شما بلندتر باشد، فشار کمتری به دست‌هایتان وارد خواهد شد، اما از طرفی قدرت مانور شما را کم می‌کند؛ بنابراین به سطح و توانایی‌های خود توجه داشته باشید و بر اساس آن سایز راکت را انتخاب کنید.

جنس راکت:

متریال به‌کاررفته در بدنه راکت موضوع دیگری است که باید به آن توجه شود. به‌طور معمول جنس این محصول از آلومینیوم یا گرافیت است که هرکدام وزن خاصی را برای راکت به همراه خواهند داشت.

ضخامت مناسب برای راکت (Racquet Beam):

هر چه راکت انتخابی شما ضخامت کمتری داشته باشد، کنترل آن راحت‌تر خواهد شد. در نتیجه شما می‌توانید با انعطاف بیشتری به انجام حرکات بپردازید.

راکت تنیس ویلسون

برند ویلسون (WILSON) یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات این برند که محبوبیت بالایی دارد، راکت تنیس است که تا به‌ حال در مدل‌های گوناگون تولید شده است. این برند یک برند شناخته شده محسوب می‌شود، به‌طوری که بازیکن‌های سرشناس تنیس از راکت‌های این برند استفاده می‌کنند. شما می‌توانید راکت تنیس ‌های کپی این برند را از فروشگاه اسپرت مایکت تهیه کنید.

راکت تنیس هد

راکت تنیس هد (HEAD) شرکت مربوط به برند هد که یک برند هلندی محسوب می‌شود تابه‌حال محصولات گوناگون ورزشی چون راکت تنیس، کفش‌های مخصوص برای تنیس، توپ مناسب و ... را تولید کرده است و ورزشکاران در حال استفاده از محصولات آن هستند. راکت‌های تنیس هد در مدل‌های گوناگون به تولید رسیده‌اند. برای مثال برخی از آن‌ها برای هدف‌گیری دقیق، برخی برای تجربه نهایت سرعت و برخی برای استفاده روزانه طراحی ‌شده‌اند که شما می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. فروشگاه اسپرت مایک شرایطی را فراهم کرده است که می‌توانید به خرید اینترنتی راکت هد از طریق آن بپردازید.

علاوه بر دو مورد بالا، برندهای دیگری هستند که در زمینه تولید وسایل ورزشی از جمله راکت تنیس مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هر یک از مدل‌ها را بررسی و سپس متناسب با خصوصیاتی که دارند، یکی را تهیه کنید. در ادامه به برخی از بهترین برندها اشاره خواهیم کرد.

  • راکت تنیس آدیداس
  • راکت تنیس جوما
  • راکت تنیس فیلا
  • راکت تنیس فاکس
  • راکت تنیس ویش
  • راکت تنیس میکاسا
  • راکت تنیس پرفکت استپس
  • راکت تنیس پوما

هر یک از برندهایی که نام برده شد، از جمله محصولات باکیفیتی هستند که می‌توانید خرید خود را از میان‌ آن‌ها انجام دهید. فروشگاه اسپرت مایک راکت‌های مربوط به تمام برندهای نام برده شده را در اختیار دارد و شما می‌توانید در صورت تمایل، خرید اینترنتی راکت مورد نیاز خود را از این فروشگاه انجام دهید.

کلام آخر

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکانات خرید و ارسال سریع و رایگان، شیوه‌های پرداخت حضوری و غیرحضوری از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت مایکت هست.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توان هرگونه تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی را که در رشته‌های مختلف و تخصصی پس از مشاهده در سایت و کسب اطلاعات کامل مربوط به کالا از این مجموعه خریداری نمود.

برای مشاهده و خرید انواع راکت و توپ تنیس    اینجا    کلیک کنید. 

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

(دیگران را با نوشتن نظرات خود, برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید)

(نظرات شما در ساعات معین بصورت یکجا منتشر میشود)

  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
  • - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید کارشناسان مربوطه منتشر خواهد شد.