پرفروش ترین راکت های تنیس خاکی در سال 1400

پرفروش ترین راکت های تنیس خاکی در سال 1400

هر بازیکن بسته به سطح و سبک بازی و همچنین خصوصیات بدنی (بدن ، قد و قدرت بدنی) راکتی را انتخاب می کند که عملکرد او را در زمین به حداکثر برساند. به یاد داشته باشید که بازی با راکت تنیس اشتباه باعث آسیب می شود.

به شما توصیه می کنیم قبل از خرید راکت تنیس با مشخصات و اجزای مختلف راکت تنیس آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب دقیق و ایمن داشته باشید.مشخصات راکت تنیس معمولاً روی بدنه آن نوشته می شود که برخی از مهمترین آنها عبارتند از: وزن راکت ، اندازه صفحه راکت ، تعادل راکت ، مواد راکت شما میتوانید برای خرید اینترنتی راکت تنیس از فروشگاه اسپرت مایکت دیدن فرمایید.

امروزه خرید راکت های تنیس به دلیل تنوع مدل ها و کیفیت های مختلفی که هر یک از آنها دارند ، حتی توسط حرفه ای ترین بازیکنان جهان نیز دشوار و پیچیده تلقی می شود در ادامه ای این مطالب باما همراه باشید تا با بهترین و پرفروش ترین راکت تنیس های موجود در بازار آشنا شویم.

پرفروش ترین راکت های تنیس در بازار ایران

1-راکت تنیس ویلسون مدل BLX2021

راکت تنیس ویلسون مدل BLX2021 برای بازیکنان در حال پیشرفت که به دنبال دقت در ضربات خود هستند انتخاب مناسبی است. ساختار فریم این راکت به شکل بیضوی طراحی شده که این موضوع در کنترل ضربات بسیار مؤثر است و احساسی خوبی را به بازیکن هنگام ضربه زدن منتقل می‌کند. اندازۀ صفحۀ این راکت 98 اینچ مربع است و الگوی زه آن 18X20می‌باشد.راکت تنیس ویلسون مدل BLX2021 با وزن ایده آل،گریپ مناسب و سایز صفحه 100 اینچ با افزایش فاصله زه ها ، اسپین بیشتری در ضربات ایجاد کرده است.

2-راکت تنیس هد مدل BLACK همراه با گریپ

راکت تنیس هد مدل BLACK با تکنولوژی ISO به کار رفته در این راکت ها موجب افزایش سطح SWEET SPOT (ایده آل ترین منطقه برخورد توپ با زه راکت تنیس) تا 48 درصد بیشتر از قبل و نسبت به راکت های دیگر شده است و این به معنی شانس بیشتر برای زدن ضرباتی با کیفیت و دقت بسیار بالاتر می باشد.

3-راکت تنیس بابولات مدل Pure Driue pulsion

  • ساخت و ساز 21 میلیمتر پرتو راست
  • ترکیب بندی LiquidMetal تیتانیوم / گرافیت و فیبر الکتریکی Piezzo
  • الگوی رشته ای 18 Mains / 20 Crosses
  • رتبه بندی فلکس 63 محدوده: 0-100
  • چرخش وزن 330 محدوده: 200-400

4-راکت تنیس هد HEAD کد ATP2

راکت تنیس HEAD کد ATP2 برای بازیکنان در حال پیشرفت که به دنبال دقت در ضربات خود هستند انتخاب مناسبی است. ساختار فریم این راکت به شکل بیضوی طراحی شده که این موضوع در کنترل ضربات بسیار مؤثر است و احساسی خوبی را به بازیکن هنگام ضربه زدن منتقل می‌کند. اندازۀ صفحۀ این راکت 98 اینچ مربع است و الگوی زه آن 18X20می‌باشد.

5-راکت تنیس ویلسون مدل BLX

راکت تنیس ویلسون مدل BLX یکی از برترین برند های ورزش های راکتی در جهان می باشد . ورزش تنیس ساحلی ، ورزش بسیار مفرحی است که در کنار ساحل به صورت ۲ الی ۴ نفره انجام می شود . توپ آن شباهت بسیار زیادی با تنیس خاکی دارد و در برخی موارد از این توپ برای این ورزش استفاده می شود . این ورزش در ایران نو پا است ولی به دلیل جذابیت بسیار بالا به سرعت در حال رشد کردن می باشد.

6-راکت تنیس هد مدل ATP

راکت تنیس HEAD کد ATP برای بازیکنان در حال پیشرفت که به دنبال دقت در ضربات خود هستند انتخاب مناسبی است. ساختار فریم این راکت به شکل بیضوی طراحی شده که این موضوع در کنترل ضربات بسیار مؤثر است و احساسی خوبی را به بازیکن هنگام ضربه زدن منتقل می‌کند. اندازۀ صفحۀ این راکت 98 اینچ مربع است و الگوی زه آن 18X20می‌باشد.

کدام برند معتبرتر است؟

شرکت ویلسون (Wilson)

شرکت آمریکایی ویلسون با قدمتی بیش از 100 سال، یکی از معتبرترین کمپانی‌های تولید‌کننده تجهیزات ورزشی در جهان به حساب می‌آید. این کمپانی، تجهیزات و وسایل بسیاری از رشته‌های ورزشی چون بیسبال، فوتبال آمریکایی، گلف و فوتبال و ورزش‌های راکتی مانند تنیس، پدل، اسکواش، بدمینتون و تنیس را تولید می‌کند.کمپانی ویلسون در سال 1913 با نام «شرکت تولیدی اَشلند» توسط توماس ویلسون تأسیس شد و از سال 1989، زیرمجموعه شرکت تابعه فنلاندی Amer Sports قرار گرفت.

راکت‌های تنیس ویلسون محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین راکت‌های تنیس در جهان به شمار می‌آیند و بسیاری از برترین بازیکنان تاریخ این رشته ورزشی افتخارات و قهرمانی‌های خود را با راکت‌های این شرکت به دست آورده‌اند. راجر فدرر سوئیسی، پرافتخارترین بازیکن مرد تاریخ تنیس با راکت ویلسون بازی می‌کند. خوان مارتین دل‌پوترو، میلوس رائونیچ، کی نیشیکوری، گریگور دیمیتروف، سیمونا هالپ و خواهران اسطوره‌ای ویلیامز از تنیس‌بازان مطرحی هستند که از راکت‌های ویلسون استفاده می‌کنند.

پیت سمپراس، تنیس‌باز اسطوره آمریکایی و دارنده 14 عنوان گرند اسلم نیز از راکت‌های سری پرواستف ویلسون استفاده می‌کرد. استفان ادبرگ و جیم کوریر از دیگر بازیکنان بزرگ دهه‌های گذشته هستند که از راکت‌های ویلسون بهره می‌بردند.

شرکت هد (Head)

شرکت تجهیزات ورزشی هد HEAD یک شرکت هلندی-آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در هلند قرار دارد. این شرکت سال 1950 توسط یک مهندس هوافضا به نام هاوارد هد در شهر بالتیمور ایالت مریلند در آمریکا تاسیس شد. کمپانی هد از ادغام شرکت اسکی هد، یک شرکت اتریشی تولید کننده تجهیزات اسکی و یک سازنده ایتالیایی تجهیزات غواصی به وجود آمد.

این شرکت کار خود در زمینه تولید راکت‌های تنیس را در اواخر دهه شصت میلادی شروع کرد. هاوارد هد در همان زمان به فکر تقویت فریم راکت‌ها افتاد و به این منظور، راکت‌هایی از جنس آلومینیوم را راهی بازار کرد. ایده‌ی هد موفقیت‌آمیز بود و در مسابقات یو اس اوپن 1969، برای اولین بار از این راکت‌ها رونمایی شد.

هم‌چنین در سال 1997، هد اولین شرکتی بود که راکت‌هایی از جنس تیتانیوم و گرافیت را تولید کرد.سال 2012 یکی از موفقیت‌آمیزترین سال‌های فعالیت شرکت هد بود، چراکه نواک جوکوویچ، ماریا شاراپووا و اندی ماری که هر سه با راکت‌های هد بازی می‌کنند، به ترتیب در گرند اسلم‌های آزاد استرالیا، آزاد فرانسه و آزاد آمریکا به قهرمانی رسیدند.

شماری دیگر از اسطوره‌های تنیس از جمله آندره آغاسی، جان مک‌انرو و آرتور اَش نیز از راکت‌های هد استفاده می‌کردند.

شرکت بابولات (Babolat)

کمپانی فرانسوی بابولات یکی از سازنده‌های بنام در زمینه تولید لوازم و وسایل ورزش‌های راکتی به‌خصوص ورزش تنیس محسوب می‌شود.این شرکت کار خود را در سال 1875 با تولید زه‌های راکت تنیس از جنس روده آغاز نمود. تا سال 1994 نیز عمده‌ی فعالیت‌های این کمپانی، معطوف به تولید زه راکت بود اما از آن سال به بعد، اهداف شرکت تغییر کرد و ساخت کلیه لوازم ورزش تنیس از جمله راکت، کفش، لباس و … در دستور کار قرار گرفت.

شرکت بابولات هم‌چنین از پیشگامان ادغام تکنولوژی‌های الکترونیکی با راکت‌های تنیس می‌باشد. این کمپانی در سال 2014 برخی راکت‌های خود را به سنسورهایی برای تحلیل ضربات بازیکنان مجهز کرد. در ادامه و در سال 2015، بابولات، مچ‌بند الکترونیکی خود موسوم به Babolat Pop را نیز روانه‌ی بازار کرد.

رافائل نادال، سلطان بی‌چون‌وچرای زمین‌های خاک رس و دارنده 18 عنوان گرند اسلم با راکت بابولات سری Pure Aero بازی می‌کند. دومینیک تیم، جو-ویلفرید سونگا، جک ساک، گاربینه موگوروسا از دیگر تنیس‌بازان شناخته‌شده‌ای هستند که از راکت‌های بابولات استفاده می‌کنند.اندی رادیک، تنیس‌باز بازنشسته و برجسته آمریکایی نیز که به سرویس‌های رعد‌آسایش شهره بود نیز از محصولات این شرکت بهره می‌برد.

در ادامه بخوانید:

(راهنمای خرید اینترنتی امن)

کلام آخر

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکانات خرید و ارسال سریع و رایگان، شیوه‌های پرداخت حضوری و غیرحضوری از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت مایکت هست.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توان هرگونه تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی را که در رشته‌های مختلف و تخصصی پس از مشاهده در سایت و کسب اطلاعات کامل مربوط به کالا از این مجموعه خریداری نمود.

برای مشاهده و خرید انواع راکت و توپ تنیس   اینجا   کلیک کنید.

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

(دیگران را با نوشتن نظرات خود, برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید)

(نظرات شما در ساعات معین بصورت یکجا منتشر میشود)

  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
  • - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید کارشناسان مربوطه منتشر خواهد شد.