معرفی 6 مدل از بهترین صندلی های ماساژور

معرفی 6 مدل از بهترین صندلی های ماساژور

هنگامی که شما یک صندلی ماساژ را خریداری می کنید، یکی از مهمترین نکات طراحی راحتی است. برخی طوری طراحی شده اند تا یک عملکرد ماساژ عالی را ارائه دهند، اما صندلی های زیادی راحتی و یا به عبارتی ارگونومیک نیستند.

راهنمای خرید صندلی ماساژور

صندلی ماساژور اغلب ویژگی های زیادی دارد، اما واقعیت این است که مردم تنها برخی از آنها را استفاده می کنند. این ایده خوبی است برای بررسی مشکلاتی که تجربه کرده اید و علائمی که برای آن تلاش می کنید، مطمئن شوید که صندلی که در اختیار شما قرار دارد، در حقیقت این مسائل را حل خواهد کرد.

یکی از ویژگی های اساسی که باید در نظر بگیریم، شدت است – یعنی مقدار فشار که غلطک ماساژور روی عضلات شما در طول زمان وارد می کند. اگر شما نیاز به ماساژی عمیق دارید، شما صندلی ماساژور با شدت بیشتری خواهید داشت. برعکس، اگر ماساژ سوئدی را ترجیح می دهید و متوجه می شوید که یک ماساژ با شدت بالا به آسیب می زند، به جای آن یک مدل کم شدت برای شما مناسب است.

تنها مشکل این است که هیچ راهی برای گفتن اینکه چقدر مقدار شدت برای شما مناسب است وجود ندارد، تنها بر اساس تجربه می توان به چنین برداشتی بر اساس نیاز خود رسید. تست حضوری محصول می تواند راهی مناسب برای انتخاب صندلی ماساژور مناسب شما داشته باشد. خریداران دیگر صندلی ماساژ نیازهای دیگری خواهند داشت، اگر تنش و خستگی شدید عضلانی دارید، ممکن است بخواهید یک صندلی با یک واحد گرمابخش برای ایجاد اهداف آرامش بخشی را تهیه کنید.

اگر تمایل دارید کشش عضلانی را در قسمتهای خاصی از بدن خود داشته باشید، ممکن است بخواهید یک صندلی ماساژور ایده آل برای این امر داشته باشید تا ماساژ آن را انجام دهد. به عنوان مثال، برخی از صندلی های ماساژور، کیسه های هوا را در ناحیه پا و ساق پا گسترش می دهند. مدل های دیگر ممکن است ماساژ ران و باسن را نیز شامل شوند. اطمینان حاصل کنید که صندلی که خریداری کرده اید چیزی است بر اساس نیاز ها و خواسته های شما.

شما همچنین می خواهید مقدار شدت یا فشار ماساژ را مقایسه کنید. برخی از صندلی ها، ماساژ قوی را می دهند، برخی دیگر از ماساژ با فشار سبک تر استفاده می کنند.

اگر شما در حال سرمایه گذاری بر روی یک صندلی ماساژور هستید، مهم است که آن را بطور شخصی برای حدود 15 دقیقه امتحان کنید تا مطمئن شوید که فشار و شدت مناسب شما است یا خیر. برخی از صندلی های ماساژور به شما امکان افزایش یا کاهش شدت ماساژ را با استفاده از ریموت کنترل و یا کنترل دستی بر روی بدنه آن را می دهد.

غلتک های موجود در صندلی ماساژور به مانند دقت دست های یک فرد ماساژور عمل می کند، آن ها بسیاری از تکنیک های ماساژ از جمله: ماساژ شیاتسو را با نهایت دقت انجام می دهند. می توانید عمکردهای آن ها را برنامه ریزی کنید تا در دقایقی بر روی صندلی نشسته اید، لحظاتی لذت بخش را تجربه کنید.

هنگامی که شما یک صندلی ماساژ را خریداری می کنید، یکی از مهمترین نکات طراحی راحتی است. برخی طوری طراحی شده اند تا یک عملکرد ماساژ عالی را ارائه دهند، اما صندلی های زیادی راحتی و یا به عبارتی ارگونومیک نیستند.

تعداد زیادی از مردم ترجیح می دهند از صندلی های ماساژور خود به عنوان بخشی از مبلمان خانه استفاده کنند و صندلی باید حداقل پوشش مناسب برای راحتی را داشته باشد. مهم است که لایه هایی از پد های وجود داشته باشد. این به این دلیل است که پد قابل برداشتن به شما اجازه می دهد تا شدت ماساژ را افزایش دهد یا برای کاهش شدت با اضافه کردن پد های بیشتر راحت را به ارمغان بیاورد.

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

نکات مهم قبل از خرید

بودجه خرید
مهم‌ترین بحث برای خرید هر نوع کالایی بحث قیمت آن است که بسیار حائز اهمیت است .قیمت برای خرید صندلی ماساژور بسیار متغیر بوده و اختلاف قیمت‌ها بخاطر نوع صندلی، برند، امکانات و کیفیت صندلی ماساژ است.

مشورت با پزشک
شاید بدن شما مجاز به استفاده از صندلی ماساژور نباشد یا اینکه بعد از استفاده دچار آسیب جدی شود، پس بهتر است قبل از استفاده حتما با پزشک مشورت نمایید.

ابعاد و طرح و رنگ
برای همه ما طرح و رنگ بر اساس ست لوازم منزل بسیار مهم است و صندلی ماساژور هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. همینطور ابعاد صندلی نکته بسیار مهمی است زیرا در خانه‌های جدید بحث فضای اشغالی، یکی از نکات اصلی خرید دستگاه است.

برند صندلی ماساژور
برخی از افراد حساسیت خاصی روی کشور سازنده دستگاهی که خریداری می‌کنند دارند، اکثر صندلی ماساژورها موجود در بازار ایران ساخت کشورهای تایوان، چین، اسپانیا، سوئیس هستند. این پارامتر تاثیر زیادی در قیمت صندلی ماساژور خواهد داشت که همیشه باعث افزایش کیفیت نیست. نکته ای که بیشتر حائز اهمیت است، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژور است که خریداری می‌کنید.

دوام و تعمیر صندلی
صندلی ماساژ از تعداد زیادی قطعات در حرکت، سیم کشی و کامپیوتر است که ممکن است دچار اختلال و خرابی شود. پس باید قبل از خرید بدانید که این خرابی چه هزینه‌ای بر روی دستتان خواهد گذاشت؟ پس اگر می‌خواهید به صورت مداوم از یک صندلی ماساژور استفاده کنید باید در هنگام انتخاب به دنبال مدل‌های بادوام‌تر و البته گرانقیمت‌تر بروید. در غیر اینصورت می‌توانید مدل‌های دیگری را بخرید.

پخش موسیقی
یکی از مواردی که می‌تواند باعث آرامش بیشتر شما در هنگام ماساژ شود. پخش موسیقی است. برخی از انواع صندلی ماساژ دارای امکان پخش موسیقی هستند که از سه طریق کارت حافظه، فلش مموری و یا از طریق بلوتوث قابلیت پخش موسیقی را دارند. این امکان هر چند یک ویژگی نسبتا لوکس به حساب می‌آید و شما خیلی راحت می‌توانید با یک هدفون بی سیم این امکان ا ارزان‌تر داشته باشید اما برای برخی از افراد مهم و مفید است حتی اگر باعث افزایش قیمت دستگاه شود.

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

نکات تکمیلی برای خرید صندلی ماساژور
بهتر است قبل از خرید صندلی ماساژور از امکانات و قابلیت‌هایی که می‌تواند داشته باشد اطلاعات کسب کنید. صندلی‌های ماساژور ویژگی‌های زیاد و متفاوتی دارند که برخی از این ویژگی‌ها در زیر اشاره شده است.

-دارا بودن کیسه هوا در نقاط کمر و نشیمنگاه و بغل نشیمنگاه و ساق پا و دست‌ها
-قابلیت ماساژ در نواحی کمر و پاها و نشیمنگاه و دست‌ها
-انواع مختلف ماساژ از قبیل ماساژ موجی، کششی، بادی و ویبره
-امکان تنظیم ماساژ در قسمت‌های مختلف صندلی ماساژور مانند قسمت پا و پشت سر و ناحیه کمر
-دارا بودن گرمکن در ناحیه کمر و یا قسمت های دیگر
-قابلیت پخش موسیقی یا ویدئو که توسط کابل مخصوص یا فلش امکان پذیر است.
-قابلیت ذخیره سازی ماساژهای اجرا شده و اجرای مجدد آن‌ها
-امکان نشسته و خوابیده شدن صندلی ماساژور

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

حالا کدام مدل صندلی را انتخاب کنم؟
بعد از اینکه بودجه را مشخص کردید، بد نیست سری به ویژگی‌های که در بالای این مقاله برایتان معرفی کردیم، بزنید و از آن میان چند ویژگی مهم را انتخاب کنید.

-اگر دنبال خرید صندلی ماساژ ارزان هستید، ۴ تا ۵ ویژگی مهم برایتان کافیست.
-اگر دنبال خرید صندلی ماساژ با قیمت متوسط هستید، ۵ تا ۷ ویژگی را انتخاب کنید
-اگر هم به دنبال خرید صندلی ماساژ لوکس هستید، تمام تکنولوژی‌های جدید را انتخاب کنید.

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

معرفی چند نمونه صندلی ماساژور

صندلی ماساژ روتای مدل RT-5820

صندلی ماساژور روتای Rotai RT5820 محصولی با کیفیت و زیبا طراحی شده برای رفع خستگی شما میباشد،این محصول دارای ریل منحنی بلندتر میباشد و میتواند با ارائه ماساژ نقطه ای دائمی بدن شما را آرام اما دقیق ماساژ دهد. پمپ های هوای طراحی شده در این محصول انجام شدن ماساژ در نقاط متفاوت بدن تان را آسان می کند و می توانید با انجام ماساژ در خانه ماساژ حرفه ای دریافت کرده و خستگی روزانه خود را از تن بیرون نمایید . با استفاده ازاین محصول می توانید در هر ساعتی از شبانه روز میزان انرژی از دست رفته خود را ارتقا داده و آن را برگردانید و سرحال شوید.

این صندلی ماساژور کمک می کند تا دردهای عضلانی و انقباضات ماهیچه ای شما کاملا از بین بروند و بعد از فعالیت های ورزشی یا حتی خستگی کار روزانه تان به آرامش خوبی دست پیدا نمایید. صندلی ماساژور روتای 5820 دارای حالت Zero Gravity می باشد که با استفاده از این آپشن صندلی ماساژور روتای می توانید صندلی را کاملا به حالت خوابیده دربیاورید و با تقسیم شدن وزن بدن تان در کل بدن احساس آرامشی خوبی دریافت کرده و به ریلکسی کامل برسید. در این محصول چهار گوی ماساژ در دو ردیف در کف پا طراحی شده است که می توانند در 5 سطح متفاوت به شما ماساژ ارائه دهند و شما با تنظیمات لازم در بهترین حالت قرار بگیرید و ماساژ دریافت کنید.

نقاط قوت:

-طراحی زیبا

-داراي خاصيت Zero Gravity

-ماساژ کامل بدن(ماساژ قسمت های گردن، پشت ، کمر نشیمن و کف پا)

-دارای بلوتوث و قابلیت پخش موزیک

-دارای مرکز ثقل ( حالت بی وزنی )

-ماساژ رولینگ حرفه ای کف پا

-دارای 3 حالت اتوماتیک

-قابلیت تنظیم سرعت ماساژ گوی در 5 سطح-دارای 4 گوی برای ماساژ کف پا

-قابلیت اسکن بدن به صورت اتوماتیک تا 26 سانتیمتر

-ماساژ کمر و نشیمنگاه به صورت ال

-فشار کیسه هوا غلتک ها و سرعت قابل تنظیم است

-جنس چرم PU

-فاصله کم از دیوار برای اشغال فضای کمتر

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

صندلی ماساژور آی رست مدل SL-A156-2 رنگ زرشکی

محصول معرفی شده علاوه بر طراحی منحصر به فردش,ظاهری زیبایی نیز دارد. در ساخت این صندلی ماساژور آخرین تکنولوژی روز دنیا به کار برده شده است که با استفاده از آنها می توانید آرامش دلچسبی را بعد از یک روز شلوغ کاری تجربه کنید. این صندلی قادر است ماساژی به صورت غلتکی که به شکل L در قسمت های کمر و پشت از گردن تا قسمت نشیمنگاه تعبیه شده است، ارائه دهد.از ویژگی های خوب این صندلی ماساژور تنظیم قد صندلی به صورت اتوماتیک است. این مدل از صندلی ماساژ آی رست قادر است به صورت دو بعدی سر و گردن، شانه، نشیمنگاه، دست و تمام قسمت های پاهایتان را ماساژ دهد. وزن این دستگاه 25 کیلوگرم است و با نشستن بر روی این صندلی حتی برای مدت زمان کوتاه نیز اسپاسم های عضلانی شما را از بین می رود. نهایت وزنی که این صندلی می تواند تحمل کند تا وزن 110 کیلوگرم است.

این صندلی در نشیمنگاه و بغل آن دارای کیسه های هوا می باشد. امکان گوش دادن به موسیقی در حین انجام ماساژ در این دستگاه با کمک بلوتوث این دستگاه امکان پذیر است. بر روی دسته این صندلی فضایی برای قرار دادن نوشیدنی و لیوان شما در نظر گرفته شده است و از طریق قابلیت پخش موسیقی که در این صندلی تعبیه شده است می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. از ویزگی های منحصر به فرد این صندلی وجود جایگاه موبایل، ریموت کنترل جاسازی شده زیر دست شما می باشد که استفاده از این صندلی را بسیار راحت می کند.

نقاط قوت:

  • -دارای رولینگ از قسمت گردن تا زیر نشیمنگاه
  • -قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث از طریق اسپیکر
  • -دارای ماساژ با کیسه هوا در ساق پا
  • -دارای 6 عدد کیسه هوا
  • -دارای کنترل پنل در قسمت دسته ی سمت راست
  • -قابلیت ذخیره ماساژ برای دو نفر از افراد مختلف

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

  • محصول معرفی شده علاوه بر طراحی منحصر به فردش,ظاهری زیبایی نیز دارد. در ساخت این صندلی ماساژور آخرین تکنولوژی روز دنیا به کار برده شده است که با استفاده از آنها می توانید آرامش دلچسبی را بعد از یک روز شلوغ کاری تجربه کنید. این صندلی قادر است ماساژی به صورت غلتکی که به شکل L در قسمت های کمر و پشت از گردن تا قسمت نشیمنگاه تعبیه شده است، ارائه دهد.از ویژگی های خوب این صندلی ماساژور تنظیم قد صندلی به صورت اتوماتیک است. این مدل از صندلی ماساژ آی رست قادر است به صورت دو بعدی سر و گردن، شانه، نشیمنگاه، دست و تمام قسمت های پاهایتان را ماساژ دهد. وزن این دستگاه 25 کیلوگرم است و با نشستن بر روی این صندلی حتی برای مدت زمان کوتاه نیز اسپاسم های عضلانی شما را از بین می رود. نهایت وزنی که این صندلی می تواند تحمل کند تا وزن 110 کیلوگرم است.
  • این صندلی در نشیمنگاه و بغل آن دارای کیسه های هوا می باشد. امکان گوش دادن به موسیقی در حین انجام ماساژ در این دستگاه با کمک بلوتوث این دستگاه امکان پذیر است. بر روی دسته این صندلی فضایی برای قرار دادن نوشیدنی و لیوان شما در نظر گرفته شده است و از طریق قابلیت پخش موسیقی که در این صندلی تعبیه شده است می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. از ویزگی های منحصر به فرد این صندلی وجود جایگاه موبایل، ریموت کنترل جاسازی شده زیر دست شما می باشد که استفاده از این صندلی را بسیار راحت می کند.
  • نقاط قوت:
  • -دارای رولینگ از قسمت گردن تا زیر نشیمنگاه
  • -قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث از طریق اسپیکر
  • -دارای ماساژ با کیسه هوا در ساق پا
  • -دارای 6 عدد کیسه هوا
  • -دارای کنترل پنل در قسمت دسته ی سمت راست
  • -قابلیت ذخیره ماساژ برای دو نفر از افراد مختلف

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

  • - دارای 9 ماساژ اتوماتیک 
    - دارای ماساژ 3D
    - دارای گوی ماساژ از قسمت پشت گردن تا زیر نشمینگاه 
    - دارای کنترل پنل به صورت LCD 
    - دارای رولینگ در قسمت کف پا 
  • - دارای کیسه هوا در قسمت ساق پا
    - دارای سیستم بازشدن و جمع کردن پا
    - دارای کیسه هوا در قسمت بازو
    - دارای کیسه هوا در قسمت دست
    - دارای هیتر در قسمت پشت کمر
    - دارای حرکت ریلی رو به جلو
    - دارای جایگیری صفر نسبت به دیوار
    - دارای سیستم پخش موزیک با اسپیکر
    - قابلیت سیستم بالا و پایین بردن پا و پشت کمر
    - قابلیت تنظیم زمان استفاده
    - دارای ماساژ کششی در قسمت ساق پا

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

ماساژ فشار هوای ساق پا
نشستن زیاد و کمبود تحرک بدنی، ممکن است جریان خون پایین تنه را مختل کرده و بدن احساس خستگی کند،ماساژ فشار هوای صندلی 8600S میتواند ران و ساق پا را تحریک کند و جریان خون را بهبود بخشد و به طور موثر درد و خستگی پا را از بین ببرد.

ماساژ رولینگ در کف پا
شش گوی ماساژ در سه ردیف به خوبی نقاط کف پا را ماساژ میدهد.5 سطح از سرعت ماساژ گوی بنا بر نیاز هرکاربر وجود دارد که قابل تنظیم می باشد.
ساق پا میتواند به صورت اتوماتیک تا 26 سانتی متر توسط کنترل کشیده شود تا نیاز کاربران با قد های متفاوت را برآورده سازد.
ماساژ فشار هوای کتف
علاوه بر ماساژ بر روی شانه ها ، موجب تقویت و فرم دهی و نیز کاهش درد آن ها می گردد.

ماساژ L شکل در ناحیه ی کمر و نشیمن گاه
مکانیسم L شکل ماساژ کمر صندلی ماساژ 8600S نزدیک به انحنای کمر انسان است و از گردن تا ران پا بالا و پایین می رود که نقاط طب سوزنی را بیشتر تحریک می کند.
ماساژ کارکردهای امعا و احشا شامل قلب ،کبد،طحال،ریه،معده،کیسه صفرا،روده و مثانه را تعدیل و تنظیم میکند.بررسی ها نشان میدهد ماساژ بدن به صورت مداوم سیستم ایمنی را تقویت کرده ،باعث تولید گلبول سفید میشود.گلبول سفید نقش اصلی را در دفاع از بدن در مقابل عوامل بیماری زا دارا هستند.

مکانیسم L شکل ماساژ کمر
ترکیبی از ماساژمالشی ،ضربه ای ،شیاتسو،فشار هوا برای کل بدن،عملکرد کششی جسم ،میتواند بدن را به آرامی بکشد تا فشار و درد از بدن آزاد شود.
اسپیکر صوتی استریو برای پخش موزیک بهمراه کنترل بلوتوث
این سیستم قابل استفاده توسط ویندوز 7،موبایل،انواع پد و آی سی برای پخش موزیک میباشد،برای سیستم های صوتی دیگر کابل صوتی اضافی در کنار سوکت کنترل موجود است .
هیتر کمر
دو رشته فیبر کربن موجود در ناحیه کمر می تواند جریان خون را تسریع بخشد و گرفتگی و درد عضلات را کاهش دهد.
نور LED
در کنار طراحی به روز و ارگونومیک این دستگاه ،لامپ های LED جلوه ای خاص به آن بخشیده است و در حین کار دستگاه ،نور LED برای تاثیر بصری بهتر، میدرخشد.

مشخصات کلی مبل ماساژ
-ریل ماساژ L شکل
-مکانیسم ماساژ سه بعدی 3D با تکنولوژی جدید
-ماساژ کیسه هوا برای کتف و شانه ،پهلو،ساعد،نشیمنگاه و پا
-ماساژ رولینگ برای کف پا در سه ردیف
-دارای سیستم گرمایش برای کمر با فیبر کربن
-بلوتوث و بلندگو برای پخش موزیک و کنترل از طریق موبایل
-برنامه ی ماساژ کششی برای ساق پا
-قابلیت تنظیم شدت ماساژ در پشت کمر و کیسه های هوا
-مرکز ثقل صفر (zero gravity)
-سیستم تصفیه و یونیزه هوا
-جایگیری صفر برای صرفه جویی در فضا
-قابلیت ماساژ متناسب با ریتم موزیک
-ماساژ منحصر به فرد در قسمت ساق پا

-فشار کیسه های هوا (air pressure)
-فشار هوا بر روی کل بدن برای راحتی و لذت بیشتر

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

صندلی ماساژ روتای مدل RT-8900

این صندلی ماساژور جدید ترین و لوکس ترین صندلی ماساژ از این برند چینی یعنی Rotai است که با نهایت امکانات و کیفیت لذت ماساژ را برای شما به ارمغان می آورد، این صندلی ماساژ فوق العاده دارای طراحی بسیار زیبا و چشم نواز است و زیبایی منحصر به فردی به خانه شما خواهد داد. از مهم ترین نکات در مورد ماساژ این دستگاه میتوان به سیستم Dual Massage آن اشاره نمود که در تفاوت با تمامی صندلی های ماساژی که تابحال وجود داشته دارای 2 سیستم غلتک مجزا میباشد، یعنی شما به صورت همزمان هم در بخش بالایی بدن مثل سر و گردن و شانه ها ماساژ غلتکی خواهید داشت و هم در قسمت های میانی بدن مثل کمر و نشیمن، طول ماساژ این دستگاه 121 سانتی متر بوده و انواع مدل ها و برنامه های ماساژ را دارا می باشد.

نقاط قوت:

-جنس بدنه : چرم PU
-دارای ماساژ L-Shape حرفه ای
-قابلیت تبدیل به ماساژ S-Shape به لطف سیستم Super Flexible Track
-دارای ماساژی به طول 121 سانتی متر
-دارای ماساژ سه بعدی نسل جدید
-دارای ماساژ دیپ تیشو 3D

-دارای 38 کیسه هوا در تمامی قسمت های بدن
-دارای 3 غلتک رولینگ در قیمت کف پا و کیسه هوا در کناره ها
-دارای 12 برنامه ماساژ حرفه ای با جدیدترین متد های ماساژ دنیا
-دارای بهترین نوع ماساژ کششی برای کل بدن و نه فقط برای پا
-دارای مکانیزم ماساژ Dual : دارای غلتک های کاملا جداگانه برای قسمت ها بالایی و میانی بدن

-اجرای ماساژ پل در ماساژ کششی
-روتای 8900 دارای ماساژ ساق پا به صورت کششی ضربه ای و مالشی
-دارای گرما در قسمت زانو ها برای گردش خون بهتر
-امکان تنظیم طول ماساژور پا در 2 قسمت بالا و پایینی
-قسمت پایینی پا : تا 15 سانتی متر
-قسمت بالایی پا : تا 7 سانتی متر

-دارای کنترل دسترسی و تنظیمات سریع روی بدنه دستگاه حین ماساژ
-دارای صفحه کنترل با کیفیت و تاچ 8 اینچی قابل اتصال به وای فای
-دارای 2 حالت بی وزنی حرفه ای
-دارای زمان ماساژ 10-20-30 دقیقه ای
-تنظیمات فشار و سرعت تمام رولر ها و ایربگ ها
-مبل ماساژور روتای دارای جایگاه وایرلس شارژ برای موبایل
-دارای سیستم گرمایش در کمر و زانو به وسبله ی صفحه های فیبر کربن
-فقط نیاز به 5 سانتی متر فاصله از دیوار

-------------------------اسپرت-مایکت-------------------------

و در نهایت، اگر شما در حال بررسی صندلی ماساژور هستید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچگونه محدودیتی در نوع یا مدت زمان ماساژی که از صندلی می گیرید وجود نداشته باشد. امیدواریم مقاله راهنمای خرید صندلی ماساژور مورد توجه ما قرار گرفته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش و شرایط نقد و اقساط آن با کارشناسان مجرب ما در www.sportmyket.com جهت بررسی های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکانات خرید و ارسال سریع و رایگان، شیوه‌های پرداخت حضوری و غیرحضوری از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت مایکت هست.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توان هرگونه تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی را که در رشته‌های مختلف و تخصصی پس از مشاهده در سایت و کسب اطلاعات کامل مربوط به کالا از این مجموعه خریداری نمود.

برای مشاهده وخرید انواع صندلی های ماساژور، تردمیل و دوچرخه ثابت   اینجا   کلیک کنید. 

---------------------------------------------

در ادامه بخوانید:

(راهنمای خرید تردمیل)

---------------------------------------------

گروه تولید محتوای(اسپرت مایکت)

www.sportmyket.com

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

(دیگران را با نوشتن نظرات خود, برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید)

(نظرات شما در ساعات معین بصورت یکجا منتشر میشود)

  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
  • - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید کارشناسان مربوطه منتشر خواهد شد.