معرفی انواع ساک ورزشی

معرفی انواع ساک ورزشی

اگر شما جزو افرادی هستید که نیاز به خرید یک ساک ورزشی دارید ممکن است با خود بگویید کیف ورزشی نیاز به بررسی خاصی ندارد، ولی ما به شما توصیه میکنیم حتما قبل از خرید با ما همراه باشید تا نکات مهم خرید ساک ورزشی را با هم بررسی کنیم.

جنس ساک

در خرید ساک ورزشی ، مقاومت جنس بسیار اهمیت دارد و ابتدا باید به جنس و نحوه دوخت و اتصالات بکار برده در آن توجه کنید.جنس کیف و کوله پشتی ورزشی در واقع تعیین کننده ماندگاری، قابلیت تنفس و وزنی است که آن می تواند حمل کند.

جنس پلاستیکی

کیف هایی که پلاستیکی می باشند از دوام بیشتری برخوردار هستند. کیف های پلاستیکی که از مواد شیمیایی می باشند از سایر کیف ها سبک تر می باشند. کوله هایی که از پلی استر و نایلون ساخته شده اند می تواندد ضد آب نیز باشند.

جنس چرمی 

کیف هایی که چرمی می باشند عمر مفید بیشتری خواهند داشت. اما باید در نظر داشته باشید که این جنس ساک ورزشی سنگین تر خواهند بود.کیف های چرمی به علت بالا بودن قیمت چرم در بازار ، معمولا قیمت بالایی دارند و به دلیل ساختار این کیف ها برای استخر مناسب نیستند.

جنس کرباس

علاوه بر سبک بودن، مقاومت بسیار بالایی دارند و از طول عمر بالاتری برخوردارند، اگر اهل ورزش شنا استخر رفتن هستید تا لباس با کیفیت درون آن قرار دهید این جنس بهترین گزینه است.این جنس کیف ها مقرون به صرفه هستند و بسته به نوع تمام مواد به کار رفته، می توان روی آنها لایه ای از مواد ضد آب اضافه کرد تا باعث مقاومت در برابر آب و هوا شود. کیف های از جنس کرباسی قابلیت شستشو داشته و به راحتی با آب سرد و صابون تمیز می شوند.

نکاتی که هنگام خرید ساک ورزشی باید توجه کنیم

دوخت و زیپ ساک

نوع زیپ و جنس زیپ از موارد با اهمیت در انتخاب ساک ورزشی می باشد. به طور معمول زیپ هایی که دوتایی می باشند بهتر هستند زیرا برای باز و بسته کردن آسان تر می باشند. معمولا خرابی های کیف مربوط به زیپ آن می باشد. بهترین جنس زیپ نوع درشت آن می باشد. که علاوه بر ظاهر مناسب احتمال در رفتن و خراب شدن آن کمتر می شود.

قیمت ساک ورزشی

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید ساک ورزشی باید به آن توجه کنید قیمت آن می باشد. هیچ وقت نمی توان‌گفت یک ساک گران قیمت کیفیت بالایی دارد. و قیمت بالا ضمانت بالا بودن کیفیت جنس نیست. بعضی وقت ها شما مقدار زیادی پول فقط برای اسم و برند یک محصول می پردازید.

طراحی ساک

بسیاری از افراد با حمل کیف بر پشت خود راحت ترند و حتی برای رفتن به باشگاه ترجیح می دهند از این نوع کیف ها استفاده کنند. برخی از کیف ها و ساک های ورزشی به صورت کوله پشتی طراحی شده اند تا نیاز اینگونه افراد نیز پاسخ داده شود.

از دیگر فاکتورهای اساسی و مهم برای انتخاب ساک ورزشی و سپس خرید آن توجه به تعداد جیب و همچنین بزرگی و کوچکی آن ها است. همیشه یادتان باشد که کلی وسیله شخصی و ورزشی است که شما باید آن را برای تمرین بهتر و فعالیتی جذاب تر با خود به باشگاه های مورد نظرتان ببرید و به همین منظور خیلی نیاز است که ساک ورزشی تان از تعداد زیادی جیب مختلف در قسمت های داخلی و خارجی خود برخوردار باشد.

در بسیاری از کیف ها و ساک ها برای جدا سازی فضا های درون کیف از یکدیگر از تور استفاده شده است. و در بسیاری از کیف ها این فضا ها جدا شده زیاد هستند که میتوان برای مصارف مختلف استفاده کرد به طور مثال بعضی از این فضا ضد آب بوده و مناسب برای قرار دادن لباس های خیس است. این جیب ها و فضا ها برای تعین قرار دادن لوازم در جای مشخصی است.

سایز ساک ورزشی

سایز کیف ها و ساک های ورزشی در انواع مختلف متفاوت هستند. متناسب با برنامه ورزشی که در طول هفته انجام میدهد و مقدار وسایلی که برای تمرین استفاده می کنید سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر در طول هفته چندین بار به باشگاه می روید و از کیف برای مقاصد دیگری غیر از ورزش بهره می گیرد بهتر از از سایز بزرگ استفاده کنید. در کل انتخاب سایز مناسب با میزان استفاده از فضای کیف میسر می شود.

وسیله های ضروری که باید در ساک ورزشی داشته باشید

1.حوله دستی 2.بطری اب 3.رول ضدتعریق 4.جوراب 5.تاپ یا تیشرت ورزشی 6.شلوار یا شلوارک ورزشی 7.سویشرت ورزشی 8.کفش ورزشی 9.مت یا ملحفه 10.مکمل های غذایی 11.نمایش دهنده ضربان قلب 12. وسایل بهداشتی شخصی{ مثل شانه و شامپو و لوسیون و..}  و در اخر 13. ای پاد یا mp3 پلیر

معرفی چند مدل ساک و کوله پشتی ورزشی 

ساک ورزشی نایکی مدل Brasilia Large

ساک ورزشی نایکی مدل Brasilia Large (سایز بزرگ) دارای کیفیت بسیار بالا میباشد و دارای استایل بسیار پر کاربردی بوده و کم دوام نیست. کیف های ورزشی لوازم جانبی زیادی از جمله لباس ورزشی مناسب باشگاه، کفش سالنی و محصولات بهداشتی را در خود جای می دهند. ساک ورزشی نایکی مدل Brasilia Large از موادی مستحکم (برزنت) ساخته شده است؛ بنابراین به‌راحتی خیس نشده و باعث مرطوب شدن لوازم ورزشی‌تان نمی‌شود. یکی از خصوصیات جالب این محصول، جیب های متعدد و جاکفشی مجزا که در کناره‌های آن متصل میباشند. بند ساک ورزشی نایکی مدل Brasilia Large قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. با کمک این بند می‌توانید ساک ورزشی نایکی مدل Brasilia Large را همانند یک کوله‌پشتی جابه‌جا کنید. وجود محفظه‌های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در این محصول به شما اجازه می‌دهد تا تمام وسایلتان را به‌صورت تفکیک‌شده و مرتب نگهداری و حمل کنید. تفکیک وسایل داخل جیب‌های ساک، دسترسی به آن‌ها را سریع‌تر و ساده‌تر خواهد کرد.

ساک ورزشی نایکی مدل Black Nike Duffle Bag| Duffle

ساک ورزشی نایکی مدل Black Nike Duffle Bag| Duffle برای تمام رشته های ورزشی به ویژه بدنسازی مناسب است. این محصول آستری با کیفیت بالا را دارد و قابل شستشو میباشد. از دیگر ویژگی‌های ساک ورزشی نایکی مدل Black Nike Duffle Bag| Duffle میتوان به چاپ کاتر که با ناخن هم بلند نمیشود اشاره کرد. ساک ورزشی نایکی مدل Black Nike Duffle Bag| Duffle  انتخابی هوشمندانه برای ورزشکاران رشته‌ی ورزشی بدنسازی است تا به وسیله‌ی آن لوازم ورزشی خود را با راحتی بیشتری حمل کنند.

کلام آخر

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکانات خرید و ارسال سریع و رایگان، شیوه‌های پرداخت حضوری و غیرحضوری از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت مایکت هست.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توان هرگونه تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی را که در رشته‌های مختلف و تخصصی پس از مشاهده در سایت و کسب اطلاعات کامل مربوط به کالا از این مجموعه خریداری نمود.

برای مشاهده و خرید انواع تجهیزات ورزشی از مبتدی تا حرفه‌ای   اینجا    کلیک کنید.

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

(دیگران را با نوشتن نظرات خود, برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید)

(نظرات شما در ساعات معین بصورت یکجا منتشر میشود)

  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
  • - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید کارشناسان مربوطه منتشر خواهد شد.