قیمت و تفاوت کش های پیلاتس در چیست؟

قیمت و تفاوت کش های پیلاتس در چیست؟

آیا قصد خرید کش پیلاتس را دارید؟اما علت تفاوت قیمت و ضخامت آن ها را نمیدانید؟ما شما را راهنمایی میکنیم.

اگر به دنبال یک محصول ورزشی کاملا سبک و کوچک برای تقویت تمام عضلات بدن (Full Body) خود هستید و می خواهید توسط آن با دنیایی از تمرینات عضلانی و استقامتی مواجه شوید، ما به شما خرید یک کش پیلاتس را پیشنهاد می کنیم که می توانید در صورت استفاده از این کش مخصوص بدنسازی فارغ از نوع جنسیت خود، چه مرد باشید و چه زن در هر محیط باشگاهی و حتی خانگی موفق به انجام انواع و اقسام حرکات ورزشی و تقویتی جهت تضمین سلامت جسمانی خود شوید.از قلم نی افتد جنس تمام کش های پیلاتس از نوع پلاستیک ارتجاعی می باشد که قادر به تحمل فشارهای بسیار سنگینی هستند.

آشنایی با انواع مختلفی از کش های پیلاتس

این نوع از کش های ورزشی که در بازار اغلب آن ها را با نام کش های بدنسازی می شناسند، همچون سایر وسایل ورزشی از مدل های مختلفی برخوردار هستند و جالب است اگر بدانید در ابتدا تنها از این کش ها در زمینه های پزشکی و درمانی استفاده بعمل آورده می شده است و رفته رفته دنیای ورزش با قابلیت های غیر قابل انکار این کش های قدرتمند آشنا شده است. انواع کش پیلاتس عبارتند از:

کش های نواری:

این مدل از کش های پیلاتس در بازار با اسم کش های بارفیکس نیز به فروش رسانده می شوند و شما می توانید با خرید آنان موفق به انجام همه حرکات کششی، اتقامتی و همچنین قدرتی برای افزایش توان عضلانی خود شوید.

کش های دسته دار:

این نوع از کش های سی ایکس بیشتر مناسب آن دسته از ورزشکارانی است که ترس کار با وزنه و مصدوم شدن در اثر زدن هالترهای سنگین باشگاهی را دارند و می خواهند با وسیله ای به افزایش قدرت استقامتی و انعطافی عضلات خود بپردازند که کمترین ریسک آسیب پذیری را برایشان به همراه داشته باشد.

کش های حلقه ای:

نوع دیگری از کش های پیلاتس با نام کش مینی لوپ نیز وجود دارد که معمولا دارای اندازه ای بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر هستند و بیشتر مناسب استفاده و تقویت عضلات نیم تنه پایینی ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز می باشد.

نکات مهم هنگام خرید کش پیلاتس

اندازه محصول: اولین نکته ای که هنگام خرید کش پیلاتس باید به آن توجه نمایید، اندازه یا بهتر است بگوییم طول این نوع از کش های مخصوص بدنسازی می باشد. خوشبختانه امروزه کش های پیلاتس در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد که شما می توانید از آنان استفاده نمایید. با این حال چنانچه قصد خرید یک رول از این نوع کش ها را برای خود و یا باشگاهتان کرده اید، یادتان باشد که بایستی کشی به اندازه فیزیکی بدن خود را از روی رول آن ببُرید.

انتخاب مدل: نکته بعدی در خصوص انتخاب مدل یک کش پیلاتس است که ما در بخش قبلی شما را به سه مدل کلی این نوع از تجهیزات ورزشی آشنا کرده و حال این شما هستید که باید با توجه به اهداف ورزشی خود اقدام به خرید یک مدل از این محصولات نمایید.

جنس کش ها: معمولا تمام کش های پیلاتس موجود در بازار از جنس پلاستیک های مستحکم با قابلیت ارتجاعی بسیار بالا هستند و کمتر دیده شده که کش بدنسازی با متریال دیگری ساخته شود. با این حال پیشنهاد می کنیم چه برای استفاده در محیط ورزشی و چه برای استفاده در محیط خانگی تان حتما این محصول ورزشی را از فروشگاه های معتبر سراسر کشور خریداری نمایید.

برخورداری از قابلیت شستشو: با توجه به اینکه کش های پیلاتس از نوع محصولات ورزشی پر فشار بحساب آورده می شوند و پیوسته در تماس با تعرقات پوستی و بدنی ورزشکاران می باشند، توصیه می کنیم به سراغ خرید محصولی بروید که از قابلیت شستشویی آسان برخوردار باشد.

رنگ کش ها: پیشترها کمپانی های تولید کننده محصولات ورزشی برای تمامی کش های پیلاتس از یک استاندارد رنگی بخصوص استفاده می کردند که شما می توانستید با دیدن یک کش پیلاتس مثلا سبز رنگ موفق به میزان کشش، مقاومت و همچنین ضخامت محصول مورد نظرتان شوید. منتها امروزه تقریبا تمامی تولید کنندگان از این قاعده رنگی پیروی نمی کنند و هر یک برای تولید کش های بدنسازی خود از یک استاندارد رنگی بخصوص تبعیت می کنند.

قیمت کش پیلاتس: موارد مختلفی بر روی قیمت کش پیلاتس تاثیر می گذارد که ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی مهمترین این موارد برای شما ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز بپردازیم. منتهای مراتب فراموش نکنید که این نوع از کش ها در ارتباط مستقیمی با سلامت عضلات مختلف بدن شما قرار دارند و بهتر است حتما با مشورت یک کارشناس ورزشی به دنبال خرید این نوع از محصولات سلامت و تندرستی بروید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کش پیلاتس مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 7 کش پیلاتس ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این کش‌های پیلاتس از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1-کش پیلاتس آندر آرمور (Under Armour)

کش پیلاتس آندر آرمور «UNDER ARMOUR» برای انجام حرکات ورزشی و تناسب اندام مناسب است. این وسیله از جنس پلاستیک با خاصیت الاستیکی بالا ساخته شده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان انواع حرکات کششی، استقامتی و بدنسازی را انجام داد؛ در نتیجه موجب ایجاد قدرت و انعطاف در عضلات و برقراری ارتباط بین ذهن و اندام می‌شود.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

2-کش پیلاتس تراباند 200 سانتی متری (Thera Bnad)

کش پیلاتس تراباند 200 سانتی متری معرفی شده در این بخش از جنس پلاستیک نرم و با دوام می باشد و با عرض 15 سانتی متری عرضه می شود که در نهایت هم از افزایش قدرت، سرعت و استقامت عضلات‌تان حس خوشایندی خواهید داشت.استفاده از کش پیلاتس به مکان مخصوص نیازی ندارد و نه‌تنها در سالن‌های ورزشی و پارک‌ها بلکه در خانه هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

3-کش پیلاتس مدل ELASTIC BAND ضخامت 0.6 میلی متر

کش پیلاتس «ELASTIC BAND» برای انجام حرکات ورزشی و تناسب اندام مناسب است. این وسیله از جنس پلاستیک با خاصیت الاستیکی بالا ساخته شده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان انواع حرکات کششی، استقامتی و بدنسازی را انجام داد؛ در نتیجه موجب ایجاد قدرت و انعطاف در عضلات و برقراری ارتباط بین ذهن و اندام می‌شود. پیلاتس ورزشی است که در آن از ذهن می‌توان برای کنترل عضلات بدن بهره برد.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

4-کش پيلاتس گلدن استار بسته ۳ عددی

اين کش‌هاي ارزان‌قيمت ‌در مقايسه با وزنه و دمبل‌هاي بدن‌سازي به تاندون‌ها صدمه‌اي نمي‌زنند؛ درعوض براي مفاصل و عضلات بدن، کار دستگاه‌هاي بدن‌سازي را انجام مي‌دهند. همچنين گروه‌هاي سني مختلف، از کودکان و افراد کم‌توان گرفته تا ورزشکاران حرفه‌اي، مي‌توانند به‌راحتي از اين کش‌ها استفاده کنند. کش پيلاتس «Golden Star» براي انجام حرکات ورزشي و تناسب اندام مناسب است.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

5-کش پیلاتس GOLDEN STAR ضخامت 0.55 دهم

این وسیله از جنس پلاستیک با خاصیت الاستیکی بالا ساخته شده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان انواع حرکات کششی، استقامتی و بدنسازی را انجام داد؛ در نتیجه موجب ایجاد قدرت و انعطاف در عضلات و برقراری ارتباط بین ذهن و اندام می‌شود. پیلاتس ورزشی است که در آن از ذهن می‌توان برای کنترل عضلات بدن بهره برد. عرض این کش 15 سانتی‌متر و تقریبا به اندازه‌ی طول کف دست است و به علت جنس نرم و الاستیکی، به‌راحتی می‌توان آن را در حین ورزش داخل مشت گرفت یا دور دست پیچید.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

6-کش پیلاتس مدل ELASTIC BAND ضخامت 0.5 دهم

کش پیلاتس «ELASTIC BAND» رنگ آبی برای انجام حرکات ورزشی و تناسب اندام مناسب است. این وسیله از جنس پلاستیک با خاصیت الاستیکی بالا ساخته شده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان انواع حرکات کششی، استقامتی و بدنسازی را انجام داد؛ در نتیجه موجب ایجاد قدرت و انعطاف در عضلات و برقراری ارتباط بین ذهن و اندام می‌شود. پیلاتس ورزشی است که در آن از ذهن می‌توان برای کنترل عضلات بدن بهره برد.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

7-کش یوگا 8 کاره مدل Educational

استفاده از کش یوگا، روش خوبی برای سهولت بخشیدن به تمرینات یوگای شما است. اهمیتی ندارد تجربه‌تان در یوگا چقدر است، کش یوگا به حفظ وضعیت و تعادل شما کمک خواهد کرد.به یاد داشته باشید که زیاد هیجان‌زده نشوید و در وضعیت‌ها فشار بیش‌ازاندازه به بدن خود وارد نسازید. همیشه به بدنتان گوش فرا دهید و اجازه دهید بدنتان شما را در تمرینات هدایت کرده و به جلو ببرد.

قیمت روز,تصاویر بیشتر و خرید

----------------------------------------------------------

کلام آخر

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکانات خرید و ارسال سریع و رایگان، شیوه‌های پرداخت حضوری و غیرحضوری از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت مایکت هست.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توان هرگونه تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی را که در رشته‌های مختلف و تخصصی پس از مشاهده در سایت و کسب اطلاعات کامل مربوط به کالا از این مجموعه خریداری نمود.

برای مشاهده و خرید انواع تجهیزات پیلاتس   اینجا   کلیک کنید. 

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

(دیگران را با نوشتن نظرات خود, برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید)

(نظرات شما در ساعات معین بصورت یکجا منتشر میشود)

  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
  • - از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید کارشناسان مربوطه منتشر خواهد شد.